Vrácení a reklamace
Objednala sis z mého e-shopu, ale není to tak úplně ono? Nic se neděje, máš totiž celé dva týdny na výměnu zboží nebo vrácení financí v plné výši, a to bez udání důvodu. Pro tento případ je ale nutné vrátit produkt v takovém stavu, v jakém jsem ti ho zaslala, tedy neponičené a včetně všech doplňků, které jsi balíčku našla.
Chceš zaslané zboží reklamovat? V takovém případě mi prosím dej vědět na e-mail info@objevovna.cz. Zboží poté pečlivě zabal a pošli zpět k nám.
Abych balíček dokázala identifikovat, nezapomeň do něj přiložit tyto údaje: jméno a příjmení, číslo objednávky, důvod vrácení produktu, e-mail a telefon. Stejné informace mi prosím zašli i na e-mail info@objevovna.cz. Poté balíček pečlivě zabal a odnes na pobočku jakékoliv Zásilkovny, kde stačí říci kód ID: 97096344 - balíček se bezplatně vrátí na mou adresu.
Pokud potřebuješ více informací, kontaktuj mě na info@objevovna.cz nebo mrkni na Celé znění obchodních podmínek.